kattus Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Ah dee ****** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 -Ja hallå Svarar man såklart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Mobilen: "A?" Hemtelefonen: "Hallåå" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 "Aaa det är Emil" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) Hej det är Emil. Redigerat 7 Maj 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefon: "Aahej, de e Alexander". Mobil: TJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hem och mobil: aaa re e pontus. Me om det e mormor, morfar lr mamma kan jag svara vad vill du?!?!?! med lite typ arab/turkisk dialekt. *devil* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Helt vanligt antar jag. "aa?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefon: Hej det är **** Mobil: Om det är någon kompis eller någon jag känner som ringer så blir det nog "Hallå" eller "Tjena!". Annars är det väl samma som på hemtelefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 På hemtelefonen svarar jag "hallå, det är (mitt namn)". På mobilen svarar jag "a hallå". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 "Hallå" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Verkar som att de flesta svarar aa,eller hej det är namnet. Skjälv tycker jag att det är oförskämt att svara Hej! och vad vill du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.