FreakyStyley Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) Hej det är Emil. Redigerat 7 Maj 2010 av FreakyStyley Citera
swagzter Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefon: "Aahej, de e Alexander". Mobil: TJA! Citera
cubone Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Skrivet 7 Maj 2010 Hem och mobil: aaa re e pontus. Me om det e mormor, morfar lr mamma kan jag svara vad vill du?!?!?! med lite typ arab/turkisk dialekt. *devil* Citera
Fjeddo Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefon: Hej det är **** Mobil: Om det är någon kompis eller någon jag känner som ringer så blir det nog "Hallå" eller "Tjena!". Annars är det väl samma som på hemtelefonen. Citera
MonkeyPants Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Skrivet 7 Maj 2010 På hemtelefonen svarar jag "hallå, det är (mitt namn)". På mobilen svarar jag "a hallå". Citera
GamesDean Skrivet 7 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2010 Verkar som att de flesta svarar aa,eller hej det är namnet. Skjälv tycker jag att det är oförskämt att svara Hej! och vad vill du. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.