Mezox Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Men han vill ha schtekar! xD Redigerat 8 Maj 2010 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Men han vill ha schtektar! xD Men vafan gör "schtekar" så speciell? Smink som smink? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Schteka är ett verb? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Nej BilleJean. Smink är inte smink. Jag måste ha schtekar brunkräm så jag kan bli en schtekar fjortis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Han trollar. Sluta tro att han är seriös, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Jag tror killen driver med oss? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Jag hittade en perfekt schtekar brunkräm, så ni kan låsa tråden nu! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 lolwtf jag trodde inte att du var bög, jesper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Man är inte bög om man vill schteka :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Är bara fult att se tjejer med brunt ansikte, och vit hals. Det blir nog motbjudande på en kille. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Troll. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg