slapparen Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 De släpper nog väldigt många snart så de hinner visa de pokemona som är kvar. Det blir väll över 100 nya pokemon gissar jag på. Hitills äger denna generation förra ^_^Det har du faktiskt rätt i! Jag vet inte med er men dessa pokemon som presenterats nu känns nog mer som pokemon än 4:e generationen(iaf vissa ^_^). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Det bara känns så för att de utannonserade D/P 2-3 år innan det skulle släppas, B/W utannonserades i januari och ska släppas 4e kvartalet i Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) POKABU FTW!!! :lol: Edit: Råkade googla lite :unsure: Pokabus evolution: Fulaste ja sett på länge :o , hoppas verkligen inte att dom här kommer: Redigerat 22 Juni 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 POKABU FTW!!! :lol: Edit: Råkade googla lite :unsure: Pokabus evolution: Fulaste ja sett på länge :o , hoppas verkligen inte att dom här kommer: tror det är fake nästan helt säker <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 POKABU FTW!!! :lol: Edit: Råkade googla lite :unsure: Pokabus evolution: Fulaste ja sett på länge :o , hoppas verkligen inte att dom här kommer: Hoppas inte dessa är fake, de är ju sjukt coola!!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 POKABU FTW!!! :lol: Edit: Råkade googla lite :unsure: Pokabus evolution: Fulaste ja sett på länge :o , hoppas verkligen inte att dom här kommer: Hoppas inte dessa är fake, de är ju sjukt coola!!!!!! :cool: om de inte är fake har inte serebii hunnit lägga upp det än. pokabu utveclingen ser ut som en baby evulution plus inte i närheten av en gris lol :P kom ihåg en sak inte några långa diskuskiner när man inte vet om de är fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Om dessa inte är fake-pokemon kommer jag nog allvarligt fundera på att sluta med pokemon, jag menar hallå! Alla är ju asfula. Speciellt Plusle och Minun de kan inte utvecklas till samma pokemon det är ju idiotiskt! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 det är fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Man märker verkligen att game freak börjar få slut på idéer till nya pokemon när pokemon inte ser ut som... pokemon längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Man märker verkligen att game freak börjar få slut på idéer till nya pokemon när pokemon inte ser ut som... pokemon längre.Haha aa ja håller fullt med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Man märker verkligen att game freak börjar få slut på idéer till nya pokemon när pokemon inte ser ut som... pokemon längre.Haha aa ja håller fullt med ;) Samtidigt blir jag väldigt överraskad, då jag hoppade över Diamond och Pearl och började direkt spela Heart Gold/Soul Silver spelen och sedan tappar hakan när t.ex tangela utvecklas till en.. större och tjockare tangela. Man blir liksom lite chockad när man märker att old skool pokemon utan några utvecklingar, nu helt plötsligt har fått sig ett par omritningar i familjeträdet så att säga... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag tycker 3e generationen har varit värst hittills. 4e hade ganska många bra faktiskt och 5e ser ganska lovande ut än så länge enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg