Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Hoppas att det var en flaska... Men jag tror att det inte är det för jag har för mig att jag har haft alla flaskor en gång och då hade jag inte gjort det med poes.. Jo det är den fjärde flaskan man får där....Hur fick du alla om du inte gjort den då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jag sa att jag trodde att jag hade fått alla flaskor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 okey okey... fattar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Hur får man eponas song. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 prata med Malon som liten på Lon Lon ranch, och ta fram Ocarinan också när du står framför henne, så lär hon dig sången :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ockej men kan inte använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ockej men kan inte använda den. Har du fått sången?Du kan inte använda sången till nåt när du är liten.. förutom mjölk då.. fast det vet jag inte om du måste vara stor för.. iaf.. Du ska gå tillbaka till Malon som stor och prata med henne (kanske också spela sången där) Sen så får du tävla mot han gubben som är där, för att få epona.. Sen kan du använda låten för att kalla henne till dig och rida på henne :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 men efter loppet mot ingo ska du hoppa över stängslet så båda två blir fria.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg