Hoppa till innehåll

Oot

link_91

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jo det ska man tror jag, har du haft kon när du klarat spelet då?

Ja, jag fick kon första gången jag klarade spelet, men jag kan inte minnas att den var där när jag började om. Men det var så längesen, så jag kan ju ha glömt bort. Men hur blir det då, är kon där redan från början när man är liten, eller dyker den bara upp som från ingenstans så fort man blivit stor?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, man måste inte ha epona för att klara spelet... Men det är ju alltid roligt att ha en häst.... det går ju fortare att rida än att gå... Det enda man igentligen behöver hästen till är att hoppa över bron som leder till öknen...Men det går ju också att komma över med longshoot...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menar du?

Tja när man är stor.. så finns det ju i det huset där en vakt var? du vet inne på torget utanför Zeldas slott liksom... nu när man är stor finns det nån gubbe där som vill ha poes.. Hylian step eller vad det heter, finns det 10st såna.. du rider på epona, skjuter med pilbågen dödar dom, fångar in dom i flaskor och ger dom till han...

förresten det kanske inte alls var en hjärtdel.. det kanske var en till flaska man fick... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...