Arwen Undomiel Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 det är ju respekt o ha en ko ju B) förresten har jag för mig att man får behålla den när man börjar om på ny kula vill säga ;) Menar du att man får behålla den när man börjar spelet på nytt? Det får man inte. Har kört igenom spelet 5 ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jo det ska man tror jag, har du haft kon när du klarat spelet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jo det ska man tror jag, har du haft kon när du klarat spelet då? Ja, jag fick kon första gången jag klarade spelet, men jag kan inte minnas att den var där när jag började om. Men det var så längesen, så jag kan ju ha glömt bort. Men hur blir det då, är kon där redan från början när man är liten, eller dyker den bara upp som från ingenstans så fort man blivit stor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jag vet inte redigt det var ett tag sedan för mig med, men det är några andra som sagt det jag minns inte riktigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Måste man ha hästen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 (redigerat) Måste man ha hästen???För att få kon, ja. Du ska ju rida på Epona och komma fram under en viss tid. Men jag tror inte du måste ha Epona för att klara spelet, om det är det du menar. Redigerat 26 April 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 va det jag mena...för å klara spelet, så himla masigt å tävla mot han:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nej, man måste inte ha epona för att klara spelet... Men det är ju alltid roligt att ha en häst.... det går ju fortare att rida än att gå... Det enda man igentligen behöver hästen till är att hoppa över bron som leder till öknen...Men det går ju också att komma över med longshoot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 va det jag mena...för å klara spelet, så himla masigt å tävla mot han:S och om du vill fånga alla Big Poes för att få en.. hjärtedel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Vad menar du? Tja när man är stor.. så finns det ju i det huset där en vakt var? du vet inne på torget utanför Zeldas slott liksom... nu när man är stor finns det nån gubbe där som vill ha poes.. Hylian step eller vad det heter, finns det 10st såna.. du rider på epona, skjuter med pilbågen dödar dom, fångar in dom i flaskor och ger dom till han...förresten det kanske inte alls var en hjärtdel.. det kanske var en till flaska man fick... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Hoppas att det var en flaska... Men jag tror att det inte är det för jag har för mig att jag har haft alla flaskor en gång och då hade jag inte gjort det med poes.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg