Hoppa till innehåll

Vice City


svärd
 Dela

Rekommendera inlägg

man kan väll spela spelet fast man är under 18!

 

Ja, det klart men undrar vad som händer när dina föreldrar vet att du kör det eller vet de det?

 

Jag tycker att GTA Vice City är ett tråkigt och farligt spel...

 

Hur känns det att bli bombad av ett Pansar Vagns skott mitt i huvudet, hur känns det att bli översörd av en bil och hur känns det att kunna ha ett sånt jätte konstigt, våldsamt och äckligt spel?

 

Men så här säger jag: Grand Theft Auto (GTA) är inget för mig!

du behöver inte skuta någon om du inte vill! (förutom på några uppdrag)

om du spelar som en värsting så ok!

jag har det och det är grymt att bara glida runt i VC med en infernus....

så spelet behöver inte vara så våldsamt.

 

ps. om du tycker vc är våldsamt så kommer du att få mardrömmar om du spelar Postal 2 ds.

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

Man kan ju tycka olika. Men som sagt är spelet ganska lätt att tröttna på. När man väl klarat ut det, ångrar man att man köpt skiten. Nej, nej håll er till spel som inte går så snabbt att klara ut och är klurigt och verkligt. T.ex mafia. För GTA det är ju överdrivet. T.ex om man skjuter huvet av nån så kommer ambulansen och ba gör lite på personen så vaknar han upp till liv. Inte specc. verkligt. Nej du, jag rekommenderar mafia, det är billigare att köpa i affären också. ;)

spelet kan man inte klara så snabbt! ;) och det e roligt fast att jag har varvat det :P B) och det e ju bra att det kommer en ambulans, för annars skulle ju det ligga lik över allt... ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

nehe dom försvinner efter ett tag

ja, men jag menar bara att det e roligare än mafia! <_<

 

t.ex i mafia blir man jagad om en polis ser att du kör för fort!vad e kul med det?! <_< :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

t.ex i mafia blir man jagad om en polis ser att du kör för fort!vad e kul med det?!

jag hackar inte på VC nu men det är lite mera realism om polisen jagar en om man t.ex. kör om någon i 150 km/h på fel sida :D .

ps. jag tycker att det ger en liten "kick" om man nu blir jagad av polisen.... ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Jedi Gamer @ 19/05-2004 19:13:23)

t.ex i mafia blir man jagad om en polis ser att du kör för fort!vad e kul med det?!

jag hackar inte på VC nu men det är lite mera realism om polisen jagar en om man t.ex. kör om någon i 150 km/h på fel sida :D .

ps. jag tycker att det ger en liten "kick" om man nu blir jagad av polisen.... ds.

men det e ju inte roligt att alltid sakta ner när man ser en polis!det e ju så i driver med! <_< :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Jedi Gamer @ 20/05-2004 15:31:42)

det sköna med VC e ju att kunna göra NÄSTAN vad man vill ;)

o spel som mafia o the getaway e för verkliga tycker JAG.

ja det stämmer, Finns det något spel som ligger i mitten av "verklighets skalan"?

det e ju bra att det finns poliser och sånt men det e jobbigt om man måste skta ner när en polis kommer!då e det inget roligt i spelt tycker jag!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...