Oden Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Någon som tycker att dessa prov har varit svåra hittilst, vi hade matte provet i Onsdags och det var ju helt överdrivet lätt. Hur kan man undgå att få MVG på dessa prov. Var några i min klass som bara fick VG, haha. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vi har haft Nationella prov,men jag vet inte hur det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Ok, har ni inte fått tillbaka några i något ämne? Ska ni ha nationellt prov i era andra språk, det ska nämligen vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vi har haft Nationella prov,men jag vet inte hur det gick. Samma här, ganska säker på MVG i allt... :DMissade en engelska-fråga pga att jag inte hörde vad dom sa (band, och dålig kvalité), så den skrev jag inget på... (Skulle vara ett djur på en safari, kan ju vara vad som helst)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jo, när vi satt och lyssnade kom några in i rummet och vi fick inte lyssna om. Vi hade våran mattelärares man där och han är typ 90+... ser ut som det i alla fall.. är från polen och hör inte ett skit. Aja... fick MVG på den delen som tur var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har inget andra språk, så nej ppå din andra fråga! :´D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 vi har haft nästan alla prov. matten var svårast! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag tycker att matten var super lätt. Vad hade ni som sista fråga o näst sista? Hade ni de där där man skulle beräkna arean av triangeln utan att mäta (A=18CM2) och den där kuben som skulle vara 13 cm2? Den sista var lite klurig men körde man en pytagoras så kunde man vara säker på att man hade gjort rätt... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Svenska började vi med....svååårt Engelska ganska svårt att lyssan på band. Dialekten var sjuk. EJ EM NAW GAD. Det utalas AJ AM NOO GODD. Matte nu. Jippi äntligen. Hur kan man ha fel på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vi har haft typ 5-7 st prov.. Har dock inte fått veta svaren än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (Bumble @ 24/04-2004 20:47:29) Vi har haft Nationella prov,men jag vet inte hur det gick. Samma här, ganska säker på MVG i allt... :D Missade en engelska-fråga pga att jag inte hörde vad dom sa (band, och dålig kvalité), så den skrev jag inget på... (Skulle vara ett djur på en safari, kan ju vara vad som helst)... Du går i femman va, för jag känner igen det när dom va på safari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vi har haft 3 engelska och 3 matte jag har inte haft ett enda fel, vi har ett svenska prov kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.