Hoppa till innehåll

Nationella Prov


Oden

Rekommendera inlägg

Vi har haft Nationella prov,men jag vet inte hur det gick.

Samma här, ganska säker på MVG i allt... :D

Missade en engelska-fråga pga att jag inte hörde vad dom sa (band, och dålig kvalité), så den skrev jag inget på... (Skulle vara ett djur på en safari, kan ju vara vad som helst)...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, när vi satt och lyssnade kom några in i rummet och vi fick inte lyssna om. Vi hade våran mattelärares man där och han är typ 90+... ser ut som det i alla fall.. är från polen och hör inte ett skit. Aja... fick MVG på den delen som tur var.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att matten var super lätt. Vad hade ni som sista fråga o näst sista?

Hade ni de där där man skulle beräkna arean av triangeln utan att mäta (A=18CM2) och den där kuben som skulle vara 13 cm2?

Den sista var lite klurig men körde man en pytagoras så kunde man vara säker på att man hade gjort rätt... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Bumble @ 24/04-2004 20:47:29)

Vi har haft Nationella prov,men jag vet inte hur det gick.

Samma här, ganska säker på MVG i allt... :D

Missade en engelska-fråga pga att jag inte hörde vad dom sa (band, och dålig kvalité), så den skrev jag inget på... (Skulle vara ett djur på en safari, kan ju vara vad som helst)...

Du går i femman va, för jag känner igen det när dom va på safari.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...