Indy Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 varför tycker alla att balrogen e svår på war of the ring. jag klarade den på tredje försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 är war of the ring coolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 sådär. jag tycker balrogen var svår men sen när man kom på vad man skulle göra så blev den ju lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 war of the ring e svin coolt specielt dom banona man har alla heros favo bana helms deep Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jag tycker att dom har kopierat Age of Empires. Spelet är dessutom otroligt svårspelat.(kom inte och anklaga mig för att jag inte har spelat det, för det har jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Vad är det för spel ni snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Måste du göra en tråd om det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 vi snackar om ett spel som heter war of the ring det typ som warcraft fast med ringen sinaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Vad är det för spel ni snackar om? uh, seg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.