Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 gör så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Men var, jag har använd lens of truth på hela rummet men hittar inget. Redigerat 2 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Jag har använt bomben på NÄSTAN hela rummet. Redigerat 2 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 men du.. har du slagit på switchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Vilken?,om man ska göra det megaton hammer nej jag har inte fått den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Nej du ska inte ha megaton hammer där... men asså har du tittat på guiden ordentligt?? allt står där i minsta detalj (typ) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag har inte hittat en fake dörr eller något man kan bomba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Finns det nån switch då?? Jag kanske snackar om helt fel rum :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Jo, det finns en switch som inan avaktivrade elden till kistan nu har den kommit upp igen är det den du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Jo, det finns en switch som inan avaktivrade elden till kistan nu har den kommit upp igen är det den du menar. Är du i det rummet med lava i mitten och en smal gång i mitten, och en bredare längs väggen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Du vet där man får megaton hammer (kan inte få den) så finns det ett annat rum på samma våning det är där jag är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Klart du kan få den! men du måste springa på den smala vägen, inte alls svårt :) Vilket rum då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg