Mezox Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Vilken smal väg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Vilken smal väg? Där inne där man får megaton hammer, finns det en väg som går längs väggen liksom (rummet är typ runt) sen finns det en väg som är lite smalar och går typ i mitten av rummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag är inte i det rummet man får Megaton hammer jag är i ett annat rum på samma våning. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag är inte i det rummet man får Megaton hammer jag är i ett annat rum på samma våning. <_< hehehe, sorry :rolleyes: Men asså vilket rum då... hur kom du liksom dit? (så jag får en chans att hänga med) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Oki, du vet i laburinten på andra våningen har jag sjungit Scarecraws song jag har loongshotat mig dit och så loongshottat mig till andra sidan och sen gått upp och klättrat up på nätet sen så fanns det en dörr jag gick in och där är jag nu där man får rubinen som är värd 200 rubiner(den gula). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Oki, du vet i laburinten på andra våningen har jag sjungit Scarecraws song jag har loongshotat mig dit och så loongshottat mig till andra sidan och sen gått upp och klättrat up på nätet sen så fanns det en dörr jag gick in och där är jag nu där man får rubinen som är värd 200 rubiner(den gula). Jaha :P Men då ska du ju ta dig tillbaka tills dit du kom från, och gå in i den låsta dörren som finns där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Där man jagas av eld det går inte komma upp dit där det finns en låst dörr. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Joooo!, det gick YEES!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Grattis!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag kan inte komma till boss dörren. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 har du fått bossnyckeln? (antagligen) Jag tror att dörren är i själva ingången till templet.. upp för trappan och till vänster.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag trodde man skulle hoppa dit men man behövde megaton hammer jag har klarat bossen och håller redan på med Spirit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg