Thunder Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 I da mä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 det blir också bara vitt när man ska anmäla ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 det blir också bara vitt när man ska anmäla ;o Nää, inte för mig...Och vilket inlägg skulle du anmäla? Provade på ditt inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (Bumble @ 27/04-2004 16:20:43) det blir också bara vitt när man ska anmäla ;o Nää, inte för mig... Och vilket inlägg skulle du anmäla? Provade på ditt inlägg... anmälde du mig ;( vem jag tänkte anmäla angår er inte.. för då får jag §1.19 tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (KazeN^ @ 27/04-2004 16:22:53) (Bumble @ 27/04-2004 16:20:43) det blir också bara vitt när man ska anmäla ;o Nää, inte för mig... Och vilket inlägg skulle du anmäla? Provade på ditt inlägg... anmälde du mig ;( vem jag tänkte anmäla angår er inte.. för då får jag §1.19 tror jag.. Nej, jag bara tryckte och då kommer ju en ruta med vad man ska skriva fram...Sen tryckte jag inte mer, eller var det efter en anmälning som vitt kom upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ja jag menade när jag anmält.. det blev bara vitt och stod klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 affären funkar fortfarande inte!!!..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 inte för mig heller vi som har en så ny dator ( skämtar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jag kan inte komma in. Det blir bara en vit ruta och sen står det klar ovanför "Start"! Vad har hänt?? Admin ficksar kanske nåt där..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Säkert server fel eller fyller på eller uppdaterar nått nytt Men det går nog över tills Imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Han kanske fixar en massa saker på sidan :D Flera saker i affären kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Anmäl knappen funkade inte för mej heller förut :S men det är troligen ett tillfälligt fel lr så uppdateras något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.