Ytterman Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Någon annan som har det idag? Tycker det är väldigt jobbigt.. Är nämligen tvungen att vara i skolan och göra ett arbete om Kongo Kinhasa(stavning?).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (redigerat) Ja vi ska också göra det.... Fast det är den 5 Maj vi börjar jobba. Fick ni se någon film med Dan Beckman... Han var så himla rolig!! :lol: Redigerat 27 April 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Vem e Dan beckham ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 en komiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Vem e Dan beckham ?? VA!!!! Vet du inet vem som är Dan beckman!!! Han var ju med på fortet och någoy program till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :) Hehehe, Kongo Kinshasa är ett land, nämligen landet som pengarna man tjänar in i år går till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (redigerat) (Ytterman @ 27/04-2004 22:13:22) vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :) Hehehe, Kongo Kinshasa är ett land, nämligen landet som pengarna man tjänar in i år går till. jahaja jag tog fögivet att det var en person från typ japan eller något :P men jag är ju inte så duktig heller ;) Redigerat 13 Maj 2004 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (ptniklas1 @ 27/04-2004 14:54:28) Vem e Dan beckham ?? VA!!!! Vet du inet vem som är Dan beckman!!! Han var ju med på fortet och någoy program till... Oj , jag läste fel ! jag trodde det stod "Dan Beckham" :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 (Ytterman @ 27/04-2004 22:13:22) vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :) Hehehe, Kongo Kinshasa är ett land, nämligen landet som pengarna man tjänar in i år går till. Jag såg en tjej på tunnelbanan som gick runt med en bytta med pengar i som det stod operation dagsverke på... jag hade inga pengar på mig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Det har inte vi. Jag har jobbat för inte så länge sedan med Kongo Kinshasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Asså vi måste jobba på dagsvärke för att ge pengar till afrika och irak. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.