kimp@n Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 det gjorde iallafall jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Det är ju en bra sak.. man behöver inte göra allt i ordning... så fastnar man nånstans är det ju bara att gö nåt annat :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) Jag har låten och navi blir grön och flyger iväg men när jag spelar den så kommer navi ner igen. :( Redigerat 30 April 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 jo men hon gör det när man spelar, men den funkar ändå :P och gör den inte det, så är det inte meningen att du ska spela fågelskrämmans sång där helt enkelt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jippi det gick jag gjorde det i fire temple nu har jag använt hookshoten kommit till andra sidan meen nu vet jag inte vad jag jag ska göra när jag har tagit den gula pengen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 hehe, titta på guiden då! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (redigerat) Vilken?, har du en guide till fire temple kan du sckika den? Redigerat 1 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag har hittat den tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 jo men hon gör det när man spelar, men den funkar ändå :P och gör den inte det, så är det inte meningen att du ska spela fågelskrämmans sång där helt enkelt :) För mig funkade bara Scarecrow's Song första gången jag spelade OoT. Sen ville den inte längre helt enkelt, trots att jag spelade på samma ställen som första gången. Dumma spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (redigerat) Men jag har tagit den gula rupeen men sen står det gå ut och vidare genom den låsta dörren fast det finns ingen låst dörr kan ni hjälpa mig. Redigerat 1 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Men jag har tagit den gula rupeen men sen står det gå ut och vidare genom den låsta dörren fast det finns ingen låst dörr kan ni hjälpa mig. Vilket rum är du i? Du kanske ska ut genom en dörr som du redan låst upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (redigerat) Det finns ett stort rum där man ska trycka på en knapp och sen snabbt gå upp och ta den gula rupeen jag har gjort det men i guiden står det gå ut genom rummet och vidare genom nästa låsta dörr men jag hittar bara två dörrar en dit jag redan varit i och dörren som leder till sten laburinten. Redigerat 1 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg