Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Skrivet 1 Maj 2004 Det finns ett stort rum dä man ska trycka på en knapp och sen snabbt gå upp och ta den gula rupeen jag har gjort det men i guiden står det gå ut genom rummet och vidare genom nästa låsta dörr men jag hittar bara två dörrar dörr en dit jag redan varit i och dörren som leder till sten laburinten. Har du fått megaton hammer?
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Skrivet 1 Maj 2004 Nej, vet inte hur anars så skulle jag slagit bort en staty i första rummet men hur får man megaton hammer.
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Skrivet 1 Maj 2004 Nej, vet inte hur anars så skulle jag slagit bort en staty i första rummet men hur får man megaton hammer. I rummet där du dödat en Flare Dancer, ställ dig på plattformen för att åka uppåt. Klättra upp för väggen. Skjut på switchen med hookshot/pilbåge och klättra upp för nästa vägg. Gå in genom dörren. Ställ dig på switchen och spring längs den smala trappan bort till kistan som innehåller Megaton Hammer!
Cider Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Skrivet 1 Maj 2004 har du följt guiden ordentligt? :blink: när jag följde den hade jag inga problem...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 Ockej, du har ialafal förklarat i ett anat ämne som jag hade startat(Cider).
Rekommendera inlägg