Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Det finns ett stort rum dä man ska trycka på en knapp och sen snabbt gå upp och ta den gula rupeen jag har gjort det men i guiden står det gå ut genom rummet och vidare genom nästa låsta dörr men jag hittar bara två dörrar dörr en dit jag redan varit i och dörren som leder till sten laburinten. Har du fått megaton hammer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Nej, vet inte hur anars så skulle jag slagit bort en staty i första rummet men hur får man megaton hammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Nej, vet inte hur anars så skulle jag slagit bort en staty i första rummet men hur får man megaton hammer. I rummet där du dödat en Flare Dancer, ställ dig på plattformen för att åka uppåt. Klättra upp för väggen. Skjut på switchen med hookshot/pilbåge och klättra upp för nästa vägg. Gå in genom dörren. Ställ dig på switchen och spring längs den smala trappan bort till kistan som innehåller Megaton Hammer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Vem flame dancer vilket rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 har du följt guiden ordentligt? :blink: när jag följde den hade jag inga problem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ockej, du har ialafal förklarat i ett anat ämne som jag hade startat(Cider). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 hehe.. jojo :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg