CeZ Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 har ni märkt hur ur puckade Bottarna e på Bf1942 man kan knappt tro det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jag vet man blir ju störd ! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 dom e störda en kille har skutit in i en väg när det va en gubbe på andra sidan! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jag tycker inye botarna är dåliga, ställ in svårighetsgraden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 dom är helt konstiga botarna(6) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Även fast man ger botarna max cpu och kör på svåraste går det knappt att förlora. Om man inte kör mot övermånga bots det vill säga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 håller med :P När jag kör så dödar jag 205 o dör 3 kanske.. så det är FÖR lätt.. även att det är MAX i svårhet... Är dom dårliga..Eller e jag bra?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tor Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Du e bra tror ja men det ser ut som att dom runkar varran! :P 8-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 i fall man har bottarna på att va svåra(su*iga enligt mej) så tål dom typ mer stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Okej , jag suger väl då . jag dödar typ 30 och dör typ 10 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.