Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jedi Gamer: inte ens Alienware datorer är i närheten av G5, G5 innehåller grejer som inga andra tillverkare har lyckats med. angående detta: Jag kollade på Alienwares hemsida och jämförde min dator med dom. Min dator är mycket mer avancerad än dom..Men deras lådor slår lätt min (skulle gärna vilja ha en sån låda). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jo, det finns det nog..om man bygger pc:n själv, som jag har gjort och den är mäktigt kraftig. jag har inget imot mac men jag håller mej till pc. en fråga: finns det platta skärmar till mac? Dum fråga men ändå. Jorå, en polare till mej har en mac os x 1.0.1 själva datan o skärmen är i ett.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Virr: Klart det finns. Min farsa har en 22 tums skärm, platt. Kostade skjortan, men så ståtlig! Den slår min TV med hästlängder. Haha! Jag har Jaguar till min Mac. Eller var det Geopard...? OS 10.2 heter det i siffror Windows XP är väldigt lik Mac OS 10.2. Knappt någon skillnad alls förutom att Mac är fortfarande Mac och detsamma gäller PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag har Mac OS 10.3 Panther :P. Nä, skoja bara 10.2 Jaguar e också bra. 10.4 Tiger kommer snart också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg