pollenallergi Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Nån som såg när Japan spelade mot *vilka de nu var* å snubben i Japan blir "frispelad" av motståndaren å har typ öppet mål å han gör mål, han skriker, han blir glad, å sen fattar han... han vart inte frispelad, han var framför eget mål å gjorde självmål, sen la han sej typ ner på isen å "gömde sej" de va så skönt å se bara;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 I hocey vm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Ja , han skrev ju isen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (redigerat) Tidernas snyggaste självmål. B) EDIT: De mötte Danmark. B) Redigerat 28 April 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Tidernas snyggaste självmål. B) EDIT: De mötte Danmark. B) det tycker jag med menar målet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Han måste skämans.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Danska tränaren började gråta i 2 sekunder ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 såg inte det fast det verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Går det i repris nån dag ? PS. Mitt 800 Inlägg ! .DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Var hittar jag målet på film ?!? Såg det bara en gång på sporten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 jag såg den den var as bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Var hittar jag målet på film ?!? Såg det bara en gång på sporten! sök på google.com, där lär det finnas något om det... lol, lite synd om grabben, kommer med i hockeyn sedan så klantar man sig, han lär ha tagit harikari eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.