derik Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Han ska ju spela ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Han ska ju spela ! Jag vet men jag skrev det igår och han sa ja inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Okej , Såg inte det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Ändrar nog lite i min trupp då, Mikael Nilsson som jag hade på Högermittfält får sitta på bänken och Fredrik Ljungberg tar hans plats. Henrik Larsson får spela med Zlatan på forward. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Aja, bara det inte blir nåra j*vla judar så tar vi allt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 MV: Andreas Issacson, DIF. Magnus Hedman, Ancona. Backar: Teddy Lucic, Leverkusen. Olof Mellberg, Anderlecht Erik Edman, Southamton Mjällby, Celtic. Mittfällt: Willhelmsson, Anderlecht. Fredrik Ljungberg, Arsenal. Anders Svensson, Southamton. Kim Källström, Rennes. Anfall: Zlatan Ibrahimovich, Ajax Henrik Larsson, Celtic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 MV: Andreas Issacson, DIF. Magnus Hedman, Ancona. Backar: Teddy Lucic, Leverkusen. Olof Mellberg, Anderlecht Erik Edman, Southamton Mjällby, Celtic. Mittfällt: Willhelmsson, Anderlecht. Fredrik Ljungberg, Arsenal. Anders Svensson, Southamton. Kim Källström, Rennes. Anfall: Zlatan Ibrahimovich, Ajax Henrik Larsson, Celtic. Anders Svensson som ordinarie? Haha! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Skriv din trupp dom du vill ha till EM. MV : Andreas Isaksson VB: Erik Edman MB: Olof Mellberg MB: Michael Svensson HB: Johan Mjällby MF: Kim Källström VM: Christian Wilhelmsson HM: Mikael Nilsson DMF: Andreas Jakobsson VF: Fredrik Ljungberg HF: Zlatan Ibrahimovic MV = Målvakt VB = Vänster Back MB = Mittback HB = Höger Back MF = Mittfällt VM = Vänster mittfällt HM = Höger mittfällt DMF = Defensiv Mittfältt VF = Vänster Forward HF = Höger Forward Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (GOLDEN MAN @ 30/04-2004 17:19:32) Skriv din trupp dom du vill ha till EM. MV : Andreas Isaksson VB: Erik Edman MB: Olof Mellberg MB: Michael Svensson HB: Johan Mjällby MF: Kim Källström VM: Christian Wilhelmsson HM: Mikael Nilsson DMF: Andreas Jakobsson VF: Fredrik Ljungberg HF: Zlatan Ibrahimovic MV = Målvakt VB = Vänster Back MB = Mittback HB = Höger Back MF = Mittfällt VM = Vänster mittfällt HM = Höger mittfällt DMF = Defensiv Mittfältt VF = Vänster Forward HF = Höger Forward Vill du ha exakt samma som min första, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 som lars vill ha det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 som lars vill ha det :D Och hur är det då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) svenska laguppställningen såklart kommer inte ihåg hur den e men den är bra tycker jag Redigerat 30 April 2004 av ps2_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.