Trasheye Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 har ni orientering på eran skola?? vi kör tävling med/mot en annan skola..... alla i min klass tycker det är skit tråkigt.... är det någon mer en jag som tycker det är kul....(har vunnit tävlingen tre år i rad) :rolleyes: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Vi ska ha stadsorientering om typ 2 veckor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 jag ska springa imörn... i skogen=).... stads orientering är roligt...det är så grymt lätt=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 stjärnorientering hade vi idag men jag är förkyld så jag kunde itne vara med :rolleyes: snart ska det iallfall bli stensömaraton (där vasa landsteg :D) och det blir nog ganska kul o springa runt i cirklar <_< =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Inte typ orientering med typ 10 kamp mot 3 andra skolor, bl.a där ingår orientering. Olika personer kör liksom olika grenar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Har det ibland, ganska tråkigt enligt min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 stjärnorientering hade vi idag men jag är förkyld så jag kunde itne vara med :rolleyes: snart ska det iallfall bli stensömaraton (där vasa landsteg :D) och det blir nog ganska kul o springa runt i cirklar <_< =) Du bor i Kalmar-området alltså? Eller är jag helt fel ute nu..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 jag hatar orientering!!! :angry: tur att jag inte har det!! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (Ytterman @ 30/04-2004 12:06:35) stjärnorientering hade vi idag men jag är förkyld så jag kunde itne vara med :rolleyes: snart ska det iallfall bli stensömaraton (där vasa landsteg :D) och det blir nog ganska kul o springa runt i cirklar <_< =) Du bor i Kalmar-området alltså? Eller är jag helt fel ute nu..? nej du är inte alls fel ute. Det stämmer exakt. det var där gustav vasa landsteg för alla som vill veta =). Back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Min klass har det :) men vi kör i lag hela tiden vi är 26 st i klassen jag är alltid 1:a eller 2:a men det är ingen match för mig för alla ligger så långt efter mig och 3 till. Förra gången vi hade det kom dom som var efter oss 15 minuter efter vi kom i mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 tycker det är ganska tråkigt.. men kul ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) problemet med dom banorna vi springer i skolan är att dom är så lätta=( dom som är snabba kan bara kuta igenom banorna=( dom banorna i riktiga tävlingar är grymt svåra ...jag ska springa h16 i år.... och dom banorna är runt 6 kilometer långa och nästan ingen stig=( så man måste springa på kompass.......... Redigerat 2 Maj 2004 av son-goten master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.