Hoppa till innehåll

Orientering

Trasheye

Rekommendera inlägg

stjärnorientering hade vi idag men jag är förkyld så jag kunde itne vara med :rolleyes: snart ska det iallfall bli stensömaraton (där vasa landsteg :D) och det blir nog ganska kul o springa runt i cirklar <_< =)

Du bor i Kalmar-området alltså? Eller är jag helt fel ute nu..?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ytterman @ 30/04-2004 12:06:35)

stjärnorientering hade vi idag men jag är förkyld så jag kunde itne vara med :rolleyes: snart ska det iallfall bli stensömaraton (där vasa landsteg :D) och det blir nog ganska kul o springa runt i cirklar <_< =)

Du bor i Kalmar-området alltså? Eller är jag helt fel ute nu..?

nej du är inte alls fel ute. Det stämmer exakt. det var där gustav vasa landsteg för alla som vill veta =). Back to topic.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

problemet med dom banorna vi springer i skolan är att dom är så lätta=( dom som är snabba kan bara kuta igenom banorna=( dom banorna i riktiga tävlingar är grymt svåra ...jag ska springa h16 i år.... och dom banorna är runt 6 kilometer långa och nästan ingen stig=( så man måste springa på kompass..........

Redigerat av son-goten master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...