Magdis Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Min första tanke var att den var manipulerad så att den spelas upp för snabbt. Musiken kanske är satt dit efteråt så att det låter så att det går normalsnabbt. Men det är inget jag vet alltså, bara en tanke jag fick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag har inte QUIK TIME :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 han som spelade har nog kört mario 3 ganska länge.det finns massor av sånna där speed runs/time attacks.sök på time attacks på dc++ så ska det komma upp några har jag för mig.typ megaman 1-5,super mario 1 på 5 minuter och lite sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 funkade inte för mig helleR!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Den där filmen har jag sett ca 4gr, det är jag som spelare där. skoja =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Haha den var bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 den har man sett tidigare ;) det finns typ en med megaman också.. lika snabbt det.. Jag är Megaman f*n, vet du vad den med Megaman finns?? hittar den inte på samma sida som super mario bros3 iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (MegamanX Powa @ 14/06-2004 13:16:55) den har man sett tidigare ;) det finns typ en med megaman också.. lika snabbt det.. Jag är Megaman f*n, vet du vad den med Megaman finns?? hittar den inte på samma sida som super mario bros3 iaf tyvärr vet jag inte.. min brossa hade den på datan, vet inte var han hittade den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 vadå snabbt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ladda ner sånna där filmer på dc++!lr på vissa internet sidor nes speed runs där finns dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det kanske är en kille som har spelat Mario så är det en annan kille som står och filmar allt. Sedan så stoppar dom inn filmen i En VIDEO och spolar bandet fort frammåt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Alltså han som spelade Mega Man klarade det på ca 25-30 min men han trixade mer och gjorde ännu omöjligare saker. Det finns en med Super Mario 1 också som jag anser är den grymmaste av alla för han klarar det ungefär lika snabbt som SMB3-killen men han leker sig igenom hela spelet och utnyttjar hur många buggar som helst, går tillbaka och gör om. Han är äkta l33t. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg