Hoppa till innehåll

Mario

Rekommendera inlägg

Skrivet

Min första tanke var att den var manipulerad så att den spelas upp för snabbt. Musiken kanske är satt dit efteråt så att det låter så att det går normalsnabbt. Men det är inget jag vet alltså, bara en tanke jag fick.

• 5 veckor senare...
  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst toxic avenger
Skrivet

han som spelade har nog kört mario 3 ganska länge.det finns massor av sånna där speed runs/time attacks.sök på time attacks på dc++ så ska det komma upp några har jag för mig.typ megaman 1-5,super mario 1 på 5 minuter och lite sånt

Skrivet

den har man sett tidigare ;) det finns typ en med megaman också.. lika snabbt det..

Jag är Megaman f*n, vet du vad den med Megaman finns?? hittar den inte på samma sida som super mario bros3 iaf
Skrivet
(MegamanX Powa @ 14/06-2004 13:16:55)

den har man sett tidigare ;) det finns typ en med megaman också.. lika snabbt det..

Jag är Megaman f*n, vet du vad den med Megaman finns?? hittar den inte på samma sida som super mario bros3 iaf

tyvärr vet jag inte.. min brossa hade den på datan, vet inte var han hittade den.
Gäst Tutankoopa
Skrivet

Det kanske är en kille som har spelat Mario så är det en annan kille som står och filmar allt. Sedan så stoppar dom inn filmen i En VIDEO och spolar bandet fort frammåt :rolleyes:

Skrivet

Alltså han som spelade Mega Man klarade det på ca 25-30 min men han trixade mer och gjorde ännu omöjligare saker.

Det finns en med Super Mario 1 också som jag anser är den grymmaste av alla för han klarar det ungefär lika snabbt som SMB3-killen men han leker sig igenom hela spelet och utnyttjar hur många buggar som helst, går tillbaka och gör om. Han är äkta l33t.

• Skapa ny...