Mezox Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Var ligger ice cavern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Du vet där Jabu-Jabu låg, där är han inte längre(När du är stor) Du ska hoppa på isblock till vänster och hoppa in i grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Tack, :) jag är inne nu (har fastnat där inne). <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 med vad? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Hur kunde du fastna? Titta igenom hela rummet, noggrant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Går det bra? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (redigerat) Jag har fått blå eld och i den stora salen med snuran har jag bränt en dörr jag har fått kompassen och kartan men när jag bränner den andra dörren så kommer jag till en sal som man ska ta ala pengarnan jag har klarat den salen men där finns det en stängt dörr på andra sidan galret som öppnades det gick inte att öppna den dörren med blå eld. Redigerat 1 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag har fått blå eld och i den stora salen med snuran har jag bränt en dörr jag har fått kompassen och kartan men när jag bränner den andra dörren så kommer jag till en sal som man ska ta ala pengarnan jag har klarat den salen men där finns det en stängt dörr på andra sidan galret som öppnades det gick inte att öppna den dörren med blå eld. Fattar inte, förklara närmare. Har du varit i salen där du ska skjuta runt ett isblock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Japp men sen finns det en dörr som inte går att öppna efter salen där man ska skjuta runt ett isblock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Japp men sen finns det en dörr som inte går att öppna efter salen där man ska skjuta runt ett isblock. Varför kan du inte öppna dörren? Det är väl bara att smälta isen och gå in? Jag har kollat olika Walkthroughs och det står inte mer än så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag kunde gå in. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag kunde gå in. :) Ja, det var väl det jag trodde. Om en dörr inte har galler eller är låst är det ju bara att gå fram och trycka på A-knappen, så öppnas den. Hade du glömt det? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg