kkthxbye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 har inte det... men spelar ofta hos min kompis!! Citera
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) [Ändrat] Redigerat 2 Maj 2004 av Accursed Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Detta kanske är en dum fråga men vad är det som är så roligt med Counter-Strike (CS)? Citera
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) Man Är 2 team..(terror och counter-terrorist).. Så Köper man vapen för dem pengar man har och handgranater,flash m.m. Terror ska förstöra ett ställe på mapen(banan).. Och Om Terror plantar bomben på det stället,Så ska Ct(counter-terroristerna) Ta bort bomben.. Om dem inte plantar så ska man döda varandra..=) Redigerat 3 Maj 2004 av Silver Star Citera
-MGS- Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Silver Star, DE baner ja men inte CS m.m. Jag spelar det så lite så lite... väntar till 2.0 kommer. Citera
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Silver Star, DE baner ja men inte CS m.m. Jag spelar det så lite så lite... väntar till 2.0 kommer. De o De Cs och många mer jö Orkade inte skriva allt.. Aim och dem är ju så man tar et vapen framför sig.. Citera
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 Man Är 2 team..(terror och counter-terrorist).. Så Köper man vapen för dem pengar man har och handgranater,flash m.m. Terror ska förstöra ett ställe på mapen(banan).. Och Om Terror plantar bomben på det stället,Så ska Ct(counter-terroristerna) Ta bort bomben.. Om dem inte plantar så ska man döda varandra..=) jaha men då vet jag vad man gör! Tack! :rolleyes: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.