Thunder Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Vad ska man göra i början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Typ bli vän med pokemon eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Eller nåt vad betydet det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 eller nåt=du ska göra mer saker också jag har för mig att man skulle se på pokemon avsnitt och kolla på pokemon i sin naturliga miljö typ nåt sånt är det iallfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Man skall se på kanaler och ta report på prof.Oak sen eenfter ett tag när man tar report hos prof.Oak kanalen spränger pickashu tv oich så kan man gå ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 är pokemon channel roligt det verkar häftigt man kan ju typ va pikachu ocg gå omkring! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 vad tycker ni att jag ska köpa pokemon chanel eller pkm colloseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 jag skulle inte köpt nån av dem men om jag ska välja så colloseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Köp pokemon channel om fu vill ha Jiarish pokemon colloseum har jag alldrig spelat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Är spelet bra eller är det långtråkigt.Vad går det ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag skulle lätt köpt colloseum för channel verkar inte handla om något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg