Gäst Donald Duck Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 brukar ni se dem varje dag kl:8:35 det brukar jag jag missade förut nästan alla master quate såg bara hela johto silver mästerskapet.men nu ska ASH resa till Hoen trackten det blir spännande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 i början tittade jag på det men det blev så tråkigt att han går och går och aldrig kommer nån vart så jag sluatde se på det! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Nu fattar jag varför han inte har sina gamla pokemon och nya kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Inte jag.. Jag såg det idag.. det var inte så jätte bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Nu fattar jag varför han inte har sina gamla pokemon och nya kläder. Har Ash nya kläder??Detta bådar inte gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Dem nya kläderna var rätt cooola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Japp, men de hade jag redan sett på Serebii.net.. Om ni inte visste det så är nästan det första ash gör när han kommer dit att fånga en Treecko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Möter han treccko lös då.. lr får han den av prof.brich? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 brukar ni se dem varje dag kl:8:35 det brukar jag jag missade förut nästan alla master quate såg bara hela johto silver mästerskapet.men nu ska ASH resa till Hoen trackten det blir spännande :) Pokémon, 8.35? Gaah, för tidigt och för dåligt för att orka.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Möter han treccko lös då.. lr får han den av prof.brich? Nej han fångar den vilt tydligen.. Den blir den där utveckling (kommer inte ihåg va den heter) i usa ligger avsnitten på när han möter norman (5te gymledaren)Här kan man se vilka pkmn ash har för tillfället: Ash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Missade den men vad händer? Har han kommit till Prof. Birch??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (Omega @ 01/05-2004 11:17:46) Möter han treccko lös då.. lr får han den av prof.brich? Nej han fångar den vilt tydligen.. Den blir den där utveckling (kommer inte ihåg va den heter) i usa ligger avsnitten på när han möter norman (5te gymledaren) Här kan man se vilka pkmn ash har för tillfället: Ash Grymt!! Rowyn>>>.Nej,inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.