Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nej KaZen^ det var 16 timmar itne 18! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Viktig petter ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 om sanningen ska fram så hade han bara 76 i IQ... vad en normal människa har vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 110 tror jag är normlat.. Back to topic.. lr kanske 120 vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) Det var 75 IQ han had och det för att komma in på skolan var det 80 IQ! <_< Redigerat 3 Maj 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 nej han hade 70 å för att komma in i skollan var det 75 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Fel! Han hade 75 IQ och det behövdes 80 IQ för att komma in på skolan! :angry: Har du inte sett filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jaha besewisser vem bryr sej de e en film :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången han är utvecklingstörd, inte trög, det finns ingen som är trög, antagligen bara mindre uppmärksam, men Forest är utvecklingstörd, inte "trög", det framgår ju under hela filmen, tillexempel kriget han fatta inte vad som dom gjorde, det hade en "trög" person gjort, tro mig jag är expert på området eftersom min bror är det...(utvecklingstörd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Min klasskompis (vegeto) tjatade om den hela måndagen.Jag har inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (Apocalypse @ 08/05-2004 17:35:02) Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången han är utvecklingstörd, inte trög, det finns ingen som är trög, antagligen bara mindre uppmärksam, men Forest är utvecklingstörd, inte "trög", det framgår ju under hela filmen, tillexempel kriget han fatta inte vad som dom gjorde, det hade en "trög" person gjort, tro mig jag är expert på området eftersom min bror är det...(utvecklingstörd) mina kompisar (orson å vegeto) e pxå utvecklinsstörda :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 (Nicholas_e_Cool @ 09/05-2004 18:07:44) (Apocalypse @ 08/05-2004 17:35:02) Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången han är utvecklingstörd, inte trög, det finns ingen som är trög, antagligen bara mindre uppmärksam, men Forest är utvecklingstörd, inte "trög", det framgår ju under hela filmen, tillexempel kriget han fatta inte vad som dom gjorde, det hade en "trög" person gjort, tro mig jag är expert på området eftersom min bror är det...(utvecklingstörd) mina kompisar (orson å vegeto) e pxå utvecklinsstörda :lol: om d där var ett skämnt så var d inte d minsta roligt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.