Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag har alltid undrat varför du inte har det... Ytterman har ju det, men han har inte skrivit sårskilt många inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag vet vf jag inte har det, de e inte så att jag inte vill ha ranken moderator, men jag kan ändå inte säja. Antagligen kommer "den högre makten" bli "ond" på mej. ^_^ Och sen så vill jag inte säja anledningen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (Silver Star @ 02/05-2004 10:45:12) Du har mycket kvae. Du lär inte hinna Vadå inte hinna? Innan jag blir avstängd ? :( Innan sidan läggs ner kanske. Fast eftersom Zonen är giltig till december så kan du hinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (0013 @ 02/05-2004 12:59:43) (Silver Star @ 02/05-2004 10:45:12) Du har mycket kvae. Du lär inte hinna Vadå inte hinna? Innan jag blir avstängd ? :( Innan sidan läggs ner kanske. Fast eftersom Zonen är giltig till december så kan du hinna Vaddå? Kommer fuska barra finnas till december? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (INVISION @ 02/05-2004 13:16:35) (0013 @ 02/05-2004 12:59:43) (Silver Star @ 02/05-2004 10:45:12) Du har mycket kvae. Du lär inte hinna Vadå inte hinna? Innan jag blir avstängd ? :( Innan sidan läggs ner kanske. Fast eftersom Zonen är giltig till december så kan du hinna Vaddå? Kommer fuska barra finnas till december? :( Nej Zonen... Knucles Gruppforum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Men han förlänger nog skulle jag tro ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Ja det gör han nog säkert :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Efeter kändis så tror jag typ att man får välja vad man ska heta typ. men när vi bytte server till denna alltså bytte sida då var jag #3 minns inte vad den heter jag behövde inte börja om från prao. förresten så skulle det varit coolare att heta #1 lärling typ :D Redigerat 2 Maj 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Den heter Stabil! Men det händer inget om dom byter Server! Det är om dom ska uppgradera sidan eller något sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Den heter Stabil! Men det händer inget om dom byter Server! Det är om dom ska uppgradera sidan eller något sånt! dt har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Silver star, jag har inte ranken moderator...=( *host*mobbat*host* Det var inte meningen B) 0013:Det gör väl inget att Zonen inte finns..? Jag vill ju att Zonen ska finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag vet vf jag inte har det, de e inte så att jag inte vill ha ranken moderator, men jag kan ändå inte säja. Antagligen kommer "den högre makten" bli "ond" på mej. ^_^ Och sen så vill jag inte säja anledningen heller. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.