yoZhi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 jag behöver hjälp med en sak, på master mode lr var d weapon mode? aja men jag e bara på första leveln. Hur ska man klara den första mot han samurajen?
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) slå igäl honom och skydda dig med B eller nåt?? ;) Redigerat 2 Maj 2004 av Svamp Bob Fyrkant
yoZhi Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Maj 2004 han skyddar sig bara ju, d går inte att döda honom!
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 okey.. låter svårt.. hmm äh slå hela tiden då eller försök att sparka honom så han ramlar ner i havet eller vad det nu e för bana... slå bara hela tiden testa det :)
Gamer 1 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 Om han skyddar sig kan du ta ett grepp på honom.... annars är det baras att slå, slå och slå till han dör...
yoZhi Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2004 d e en bana med galler runt så jag kan inte ksta ner honom...
Gamer 1 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Ähhh... Det är bara att slå, banka, kasta, bråka, sparkas och fäktas så klarar man honom... Träning...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 E det träningsomgången ??? Sånafall ska du bara göra som han säger .
Nyllet Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 mm exakt träning omgången är ganska jobbig med den sista elelr näst sista grejen r+vänster eller höger nåt sånt eller om det är nåt annat så är det väl air eller wall combos du fattar nog vad som görs på dem men är det träningen gör som han säger
yoZhi Skrivet 6 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2004 nu e jag nånstans där man möter cassandra, men man kan inte slå henne!
Rullis Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 Level 1!? Det är lätt,jag e typ på 7 eller nåt.. Förrsesten..är det när du ska träna lr första bossen lr vad man ska säga?
Zeem Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 jag behöver hjälp med en sak, på master mode lr var d weapon mode? aja men jag e bara på första leveln. Hur ska man klara den första mot han samurajen? Det kommer upp text där det står vad du ska göra... Ibland står det te x "Press G"Gå in på Controller option för att titta vad G är för knapp.
Rekommendera inlägg