Slasktratt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 11-manna helt klart :) Jaha..jag o #21 fixar ett lag men jag fattar inte, vi kan ju typ inte spela på riktigt..jag bor i Skåne, #21 i Norrland <_< Jag tycker vi skulle fixa ett gruppforum.Vi talar mer om idén vi PM! Citera
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) Och,jag är inte så bra på fotboll (tycker jag) Redigerat 3 Maj 2004 av Ruffy^ Citera
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Jag kan göra ett forum.. .Där kan vi typ bestämma träningstider och typ skriva vad man gör och sånt .. och så kan vi göra låtsas träningsmatcher ? Säg till ifall jag ska göra forum. Citera
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) Knuckles är frivillig målvakt, vi har redan börjat på en sida, okej? Men du Naruto har du msn för då kan du vara med o bestämma men vi har döpt laget till Fuska.se och Naruto kan du inte spela höger mittfältare snälla? Redigerat 3 Maj 2004 av Broder Kassler Citera
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Here you go: knuckles - målvakt Kekko - högerback Broder Kassler - Def. Mittfältare Naruto - Innermittfältare Baloo Boy - Forward #21 - Forward MathiasMathias - vänstermittfältare Ruffy^ - vänster back Mittback - ? Mittback - ? Högermittfältare - Darth Vader? Citera
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Kan inte jag få va högermittfältare ? PS.900 inlägg !.DS Citera
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Here you go: knuckles - målvakt Kekko - högerback Broder Kassler - Def. Mittfältare Naruto - Innermittfältare Baloo Boy - Forward #21 - Forward MathiasMathias - vänstermittfältare Ruffy^ - vänster back Mittback - ? Mittback - ? Högermittfältare - Darth Vader? eyy!! Aldrig att jag e vänster back.. Höger ska det vara.eller topp! :angry: Citera
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 Hmm...Okej, Kekko får spela vänsterback och Ruffy^ får gå ut på högerback.. Vi flyttar upp ocg spelar 3-1-3-1-2 dvs 3 st backar (en mittback saknas, vem vill vara det? Kekko och Ruffy^ tar var sin kant på back) 1 Defensiv mittfältare dvs en som hjälper till i försvaret mer än i anfallet (Broder Kassler är grymm på den positionen så det är redan klart B) ) MathiasMathias tar vänstermittfältare, Naruto höger och så saknas det en mitten på mittfältet, nån som vill spela? Sen tar vi #21 på offensiv mittfältare dvs en som hjälper till mer i anfallet är försvaret..Baloo Boy och Dart Vader får varsin kant på forward B) En stark en behövs på mittback och en snabb på mitten...Vi behöver spelare! Citera
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 Mittback och innermittfältare sökes!! :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.