derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 11-manna helt klart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 11-manna helt klart :) Jaha..jag o #21 fixar ett lag men jag fattar inte, vi kan ju typ inte spela på riktigt..jag bor i Skåne, #21 i Norrland <_< Jag tycker vi skulle fixa ett gruppforum.Vi talar mer om idén vi PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) Och,jag är inte så bra på fotboll (tycker jag) Redigerat 3 Maj 2004 av Ruffy^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag kan göra ett forum.. .Där kan vi typ bestämma träningstider och typ skriva vad man gör och sånt .. och så kan vi göra låtsas träningsmatcher ? Säg till ifall jag ska göra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) Knuckles är frivillig målvakt, vi har redan börjat på en sida, okej? Men du Naruto har du msn för då kan du vara med o bestämma men vi har döpt laget till Fuska.se och Naruto kan du inte spela höger mittfältare snälla? Redigerat 3 Maj 2004 av Broder Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Hmmm ... .Okej då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Here you go: knuckles - målvakt Kekko - högerback Broder Kassler - Def. Mittfältare Naruto - Innermittfältare Baloo Boy - Forward #21 - Forward MathiasMathias - vänstermittfältare Ruffy^ - vänster back Mittback - ? Mittback - ? Högermittfältare - Darth Vader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Kan inte jag få va högermittfältare ? PS.900 inlägg !.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Here you go: knuckles - målvakt Kekko - högerback Broder Kassler - Def. Mittfältare Naruto - Innermittfältare Baloo Boy - Forward #21 - Forward MathiasMathias - vänstermittfältare Ruffy^ - vänster back Mittback - ? Mittback - ? Högermittfältare - Darth Vader? eyy!! Aldrig att jag e vänster back.. Höger ska det vara.eller topp! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Hmm...Okej, Kekko får spela vänsterback och Ruffy^ får gå ut på högerback.. Vi flyttar upp ocg spelar 3-1-3-1-2 dvs 3 st backar (en mittback saknas, vem vill vara det? Kekko och Ruffy^ tar var sin kant på back) 1 Defensiv mittfältare dvs en som hjälper till i försvaret mer än i anfallet (Broder Kassler är grymm på den positionen så det är redan klart B) ) MathiasMathias tar vänstermittfältare, Naruto höger och så saknas det en mitten på mittfältet, nån som vill spela? Sen tar vi #21 på offensiv mittfältare dvs en som hjälper till mer i anfallet är försvaret..Baloo Boy och Dart Vader får varsin kant på forward B) En stark en behövs på mittback och en snabb på mitten...Vi behöver spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 yes jag är forward Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Mittback och innermittfältare sökes!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.