pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jag kan vara mittback ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 En plats kvar i truppen!! En innermittfältare sökes!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 jag e innermittfältare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 jag e innermittfältare Ja! Då har vi truppen..Jag skickar ut den till alla som är med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 (Broder Kassler @ 04/05-2004 17:04:45) jag e innermittfältare Ja! Då har vi truppen..Jag skickar ut den till alla som är med!! Härligt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Vad är det vi ska göra i truppen? vi kan ju knappast åka någonstans och spela fotboll... Men kanske ett lag på maneger zone? om det går att göra egna gubb namn.. vet itne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Vad är det vi ska göra i truppen? vi kan ju knappast åka någonstans och spela fotboll... Men kanske ett lag på maneger zone? om det går att göra egna gubb namn.. vet itne Allt är en lek..Jag o #21 har gjort analyser av träningsmatcher som vi spelat (fast ändå inte) vi ville ju typ bara ha era namn med..vi blir som ett "låssas" fotbollslag..Knuckles jobbar på en sida där vi lägger in nyheter och analyser från våra matcher, sen har vi en helt egen serie..Sidan är nog snart klar och då skickar vi runt den och ser vad ni har gjort för nåt bra i matcherna B) Allt är ju en lek så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 När e första matchen ? Idag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 När e första matchen ? Idag ? Vi spelade en träningsmatch idag..Resultatet avslöjar jag inte..Ni får se på hemsidan snart <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 (Broder Kassler @ 04/05-2004 16:53:50) Vad är det vi ska göra i truppen? vi kan ju knappast åka någonstans och spela fotboll... Men kanske ett lag på maneger zone? om det går att göra egna gubb namn.. vet itne Allt är en lek..Jag o #21 har gjort analyser av träningsmatcher som vi spelat (fast ändå inte) vi ville ju typ bara ha era namn med..vi blir som ett "låssas" fotbollslag..Knuckles jobbar på en sida där vi lägger in nyheter och analyser från våra matcher, sen har vi en helt egen serie..Sidan är nog snart klar och då skickar vi runt den och ser vad ni har gjort för nåt bra i matcherna B) Allt är ju en lek så.. Låter bra ;)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Borde inte Mario_Master vara med i laget det var ju hans idé <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Borde inte Mario_Master vara med i laget det var ju hans idé <_< Han har inte anmält sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.