derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 vi brukar köra 1-3-2 eftersom vi spelar 7-manna men ni får bestämma men jag tycker nåt defensivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 vi brukar köra 1-3-2 eftersom vi spelar 7-manna men ni får bestämma men jag tycker nåt defensivt. Ska vi inte spela 11-manna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 JO! jag är van vid 7-manna menar jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag vill vara vänster mittfältare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag vill vara topp och vad ska vi heta kanske the Baloo boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nej , vi heter Fuska.se IF ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Bra namn Naruto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Isf är jag Höger Back,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Då vill jag spela höger-forward. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Ja det var ju jag som kom på iden så jag borde väll få vara med. den som Får admin att göra Fuska.se IF Kan få 25 poäng av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Wohoo :P Äntligen kom jag på ett vettigt namn ... I alla namntävlingar så har jag kommit sist typ .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Är det 7-manna eller 11-manna? Jag o #21 kan fixa laget på msn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.