Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 ...ni är sjuka och är hemma?det får inte jag utom i min förra skola! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 nej det får vi inte.. man ska ju ta det lugnt då ju.. fast man missar så otroligt mycket så jag ligger till sängs för att bli friskare snabbare så jag hinner ifatt igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Typ aldirg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nä, men om man åker på semester får man ordinarie läxor plus en "semester-dagbok" på engelska.... Ska bli skönt att börja 6:an och slippa våran nuvarande lärare, ingen i klassen gillar henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 ingen i vår klass gillar vår häxa till lärare. en tjej skrev på ett papper: Karin = BAJS. karin e vår lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nä, men om man åker på semester får man ordinarie läxor plus en "semester-dagbok" på engelska.... Ska bli skönt att börja 6:an och slippa våran nuvarande lärare, ingen i klassen gillar henne... vad e meningen med den "semester dagbok"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Vi får alla läxor som dom har i skolan när vi är sjuka :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Vi får också en semesterdagbok. Det är en dagbok som man skriver i så att de andra i klassen kan få reda på vad man gjort på semestern. när vi är sjuka så får vi läxor ibland men inteofta. Men vi får ju veckobrev och sånt ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Bara om man är sjuk länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Vi får också en semesterdagbok. Det är en dagbok som man skriver i så att de andra i klassen kan få reda på vad man gjort på semestern. när vi är sjuka så får vi läxor ibland men inteofta. Men vi får ju veckobrev och sånt ändå! ganska knäppt att ha en sån dagbok för om man inte vill säga allt man har gjort under sommaren då måste man i alla fall! :angry: tur att jag inte har en sån! :) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 När vi har mycket jobb får vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 När jag är hemma från skolan när jag är sjuk eller nåt så kommer nån och lämnar läxa till mig (om vi har någon). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.