Gäst Donald Duck Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 om vi inte vill göra t.ex matte eller engelska ,i vår skola har vi Händelseböker aja man kan kalla dagböker man skriver om vad man har gjort t.ex i en utflykt om vi inte vill göra t.ex matte eller engelska får vi ta det o skriva där vad man gjorde man skriver en händelse varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Förlåt att jag kommer bara inte så hära..men jag har damp på vå fröken..vi får 2 läxor över hälgen..SNACKA OM IRRITERANDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Förlåt att jag kommer bara inte så hära..men jag har damp på vå fröken..vi får 2 läxor över hälgen..SNACKA OM IRRITERANDE Lyllo. Vi har alltid minst 5st. läxor och på loven skickar de ibland mejl med nya läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 joo,det får vi,men jag brukar inte vara sjuk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 LÄXOR ÖVER HELGEN :o det har vi aldrig. Barra om man är extremt långt bak eller inte har gort sin läxa. då får man läxa över helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 LÄXOR ÖVER HELGEN :o det har vi aldrig. Barra om man är extremt långt bak eller inte har gort sin läxa. då får man läxa över helgen. håller med black o white vi får typ aldrig läxor över helgen utom om man missar nåt men vi har bara en liten häxlärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 brukar inte få så många läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 LÄXOR ÖVER HELGEN :o det har vi aldrig. Barra om man är extremt långt bak eller inte har gort sin läxa. då får man läxa över helgen. Vi har matteläxa från torsdagar till tisdagar, alltså över helgen. Jag brukar göra den på måndagen. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 man borde inte få läxa över hälgen tycker jag :mellow: på hälgen ska man ju ta det lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 varje fredag och när man är sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Det brukar jag slippa undan ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 LÄXOR ÖVER HELGEN :o det har vi aldrig. Barra om man är extremt långt bak eller inte har gort sin läxa. då får man läxa över helgen. Nej,inte över helgen,bara när någon är sjuk! Det blir lite över helgen om någon har varit sjuk hela veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.