kkthxbye Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 vi har jämt en läxa över helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Man ska inte kunna få det! Annars ska skol dagarna typ vara till 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 på dem flesta skolor får man inte läxor över helgern! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 vi har jämt en läxa över helgen! Det ska man inte ha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 när vi är sjuka får vi hem allt som dom andra gör i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 när vi är sjuka får vi hem allt som dom andra gör i skolan! Vad jobbigt.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 ...ni är sjuka och är hemma?det får inte jag utom i min förra skola! :angry: Det får inte vi! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 ...ni är sjuka och är hemma?det får inte jag utom i min förra skola! :angry: JAg får läxor när jag har varit sjuk i 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.