Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Hej jag vill ha hjälp med att Eliminera Shadow Link i Water Temple Jag dör Fast jag har 2 Feriys. Jag har lyckats träffa honom 3 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag slår honom utan ztarget det blir lättare då.. (master sword) fast andra vill ju att man använder megaton hammer men jag vet inte jag :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Men han är snabbare än när jag slår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag brukar holla in b knapen och sen släppa så det blir en super sving då kan han inta slå dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag kommer att dö för jag har testat B Swing :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Men dark link är ju skit lätt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag håller med Link64. Det är bara slå på svärdet med han hela tiden, jag tror inte jag blev träffad nån gång :blink: trodde han skulle vara skitsvår ju.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 förresten vad händer om man skjuter med pilar? jag har inte testat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 ingen aning :P Man hinner väl typ in göra det när han hoppar fram sådär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 på han hela tiden.. för det mesta stoppar man han med svärdet också så han inte ska träffa en själv... Man blir inte träffad alls typ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Man kan använda sin magiska eld,men då måste man ha 2-3st gröna flaskor för att fylla på magi mätaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag ska tästa att bara slå på hans svärd Jo det var en sak till hur får man Fågelskrämme låten?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg