Cider Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Fågelskrämma låten får du som liten... Prata med fågelskrämman, och gör en sång på 8noter... kom ihåg den, gå sedan tillbaka när du är stor, då registreras den! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Prata med fågelskrämman som liten, gör en låt på 8noter Gå tillbaka när du är stor, då får du låten! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 förresten vad händer om man skjuter med pilar? jag har inte testat :P Jag tror att han bara hoppar åt sidan så att man missar... Jag har en liten fråga som jag vill ha klart för mig... Finns det mer än en dark link? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 (redigerat) förresten vad händer om man skjuter med pilar? jag har inte testat :PMan kan slå han med pillar har provat men behöver ca. 9 pillar för att slå honom en gång för att han rullar undan men till sist så träffar man. Men jag dödar han så här: Jag låser han med Z-Targetering och håler fram Hylian shield sen när han står stil ska man snnabt ta bort skölden och trycka A när man inte har lägt undan svärdet då huger du och han hiner inte skydda. Redigerat 4 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jag har klarat Honom Nu. Han var ganska lätt men nu är jag där man ska rädda 4 Arbetare i Geroudo dalen Vart är dom jag har hittat 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 In genom första dörren, höger där är första gubben. Sen rakt fram och ut genom dörren, vänster in genom dörren, höger, höger ut genom dörren, vänster, vänster in genom dörren, där är andra. Vänster in genom dörren, rakt fram tills du kommer till en dörr framför dig, in genom den och där är den tredje.. Gå sen tillbaka ut genom dörren, rakt fram tills den dörren du kom ifrån, men gå in genom dörren som är till vänster där, sen vänster, vänster in genom dörren, höger in genom dörren, och där är den fjärde! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag har Hittat alla gubbar nu. Jag ska gå in I Geroudo Collus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 (bulbasaur @ 04/05-2004 15:37:27) förresten vad händer om man skjuter med pilar? jag har inte testat :P Man kan slå han med pillar har provat men behöver ca. 9 pillar för att slå honom en gång för att han rullar undan men till sist så träffar man. Men jag dödar han så här: Jag låser han med Z-Targetering och håler fram Hylian shield sen när han står stil ska man snnabt ta bort skölden och trycka A när man inte har lägt undan svärdet då huger du och han hiner inte skydda. Bra taktik... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 (redigerat) (Link64 @ 05/05-2004 18:10:22) (bulbasaur @ 04/05-2004 15:37:27) förresten vad händer om man skjuter med pilar? jag har inte testat :P Man kan slå han med pillar har provat men behöver ca. 9 pillar för att slå honom en gång för att han rullar undan men till sist så träffar man. Men jag dödar han så här: Jag låser han med Z-Targetering och håler fram Hylian shield sen när han står stil ska man snnabt ta bort skölden och trycka A när man inte har lägt undan svärdet då huger du och han hiner inte skydda. Bra taktik... Ärligt, isåfall tack det är andra gången jag har fått beröm sedan jag har blivit medlem. Jag blev glad. Redigerat 5 Maj 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Nu har jag Dödat Ganon Det var kul. :D :D :lol: : Men man kan ju inte spsra :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_91 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jag fattar inte hur man kan ha problem med dark link, han är ju asenkel! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jag fattar inte hur man kan ha problem med dark link, han är ju asenkel! :huh: E Han var lätt när jag kunde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg