Cider Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Fungerade det? :unsure: Jaa!!! Jag klara det! tack så jätte mycke! :D Redigerat 8 Maj 2004 av Cider
Cider Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2004 jo :P Det står i guiden att man ska tillbaka till huvudrummet, sänka sig till bottnen, och gå in i gången/dörr där det står krukor utanför.. Men det finns ju ingen sån gång/dörr på botten som har det! :blink:
Mezox Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Sig till när du fastnat eller klarat det(Water temple).
Mezox Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 Ja, när du har gjort det(klarat Water temple)gå till kakariko village och du lär dig Nocate of shadow.
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 Ja, när du har gjort det(klarat Water temple)gå till kakariko village och du lär dig Nocate of shadow. Nocturne, menar du.
Cider Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2004 hehe, Det vet jag men... Tro det eller ej, jag har fastnat i vatten templet igen :P Jag skrev innan att det stod konstigt i guiden för jag skulle till ett rum med krukor utanför som låg på bottnen... men nu ska jag tillbaka, så står det: "Gå igenom passagen och hoppa ner i huvudrummet igen. Sjunk ner till bottnen och gå in i rummet med krukorna utanför. Flyt upp på andra sidan och använd Din HookShot för att komma över spikarna och sedan vidare in genom den låsta dörren. I det här rummet ska Du döda så många av de "spindelliknande" fienderna som Du kan och sedan ta på Dig Iron Bootsen och vada i mitten av vattnet och undvika vattenvirvlarna. " Vart är det här nånstans???? :(
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 hehe, Det vet jag men... Tro det eller ej, jag har fastnat i vatten templet igen :P Jag skrev innan att det stod konstigt i guiden för jag skulle till ett rum med krukor utanför som låg på bottnen... men nu ska jag tillbaka, så står det: "Gå igenom passagen och hoppa ner i huvudrummet igen. Sjunk ner till bottnen och gå in i rummet med krukorna utanför. Flyt upp på andra sidan och använd Din HookShot för att komma över spikarna och sedan vidare in genom den låsta dörren. I det här rummet ska Du döda så många av de "spindelliknande" fienderna som Du kan och sedan ta på Dig Iron Bootsen och vada i mitten av vattnet och undvika vattenvirvlarna. " Vart är det här nånstans???? :( Hm, jag vet var det är. Du ska bara göra som det står. Med "huvudrummet" måste ju menas den stora salen som du kommer in i när du går in i templet utifrån. Sjunk bara ner till botten där inne och gå in genom ingången som har krukor utanför och gå sen vidare.
Rekommendera inlägg