Hoppa till innehåll

Water Temple

Rekommendera inlägg

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jo :P Det står i guiden att man ska tillbaka till huvudrummet, sänka sig till bottnen, och gå in i gången/dörr där det står krukor utanför..

Men det finns ju ingen sån gång/dörr på botten som har det! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe, Det vet jag men... Tro det eller ej, jag har fastnat i vatten templet igen :P

Jag skrev innan att det stod konstigt i guiden för jag skulle till ett rum med krukor utanför som låg på bottnen... men nu ska jag tillbaka, så står det:

"Gå igenom passagen och hoppa ner i huvudrummet igen. Sjunk ner till bottnen och gå in i rummet med krukorna utanför. Flyt upp på andra sidan och använd Din HookShot för att komma över spikarna och sedan vidare in genom den låsta dörren. I det här rummet ska Du döda så många av de "spindelliknande" fienderna som Du kan och sedan ta på Dig Iron Bootsen och vada i mitten av vattnet och undvika vattenvirvlarna. "

Vart är det här nånstans???? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe, Det vet jag men... Tro det eller ej, jag har fastnat i vatten templet igen :P

Jag skrev innan att det stod konstigt i guiden för jag skulle till ett rum med krukor utanför som låg på bottnen... men nu ska jag tillbaka, så står det:

"Gå igenom passagen och hoppa ner i huvudrummet igen. Sjunk ner till bottnen och gå in i rummet med krukorna utanför. Flyt upp på andra sidan och använd Din HookShot för att komma över spikarna och sedan vidare in genom den låsta dörren. I det här rummet ska Du döda så många av de "spindelliknande" fienderna som Du kan och sedan ta på Dig Iron Bootsen och vada i mitten av vattnet och undvika vattenvirvlarna. "

Vart är det här nånstans???? :(

Hm, jag vet var det är. Du ska bara göra som det står. Med "huvudrummet" måste ju menas den stora salen som du kommer in i när du går in i templet utifrån. Sjunk bara ner till botten där inne och gå in genom ingången som har krukor utanför och gå sen vidare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...