Hoppa till innehåll

Zelda Oot


Gäst Red_fox
 Dela

Rekommendera inlägg

skjut ljuspil i ögonen och slå honom med megaton hammer på svansen efter ett tag kan du skpringa o hämta master sword så ska du göra samma sak igen :D får du slut på pilar kan du använda deku nuts

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Red_fox

Du ljög det går inte att skuta han ö ögonen.direckt man hoppar ut till mitten så dyker han ner & då blir man skadad.& man kan f** helle kasta duke nuts elle va de heter på han.den som kan säga hur man ska döda han får 10 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han menar ganondorf... Du ska slå tillbaka hans energibollar, sedan när han har blivit träffad så skjut en ljuspil på honom, sedan gör du det några gånger, ett tecken på att han är skadad är att han börjar göra megastora bollar!

Skjut ljuspilar på honom när han laddar megabollen och han är snart död...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur F** dödar man ganon,sista bossen i oot.

Titta på vad jag citerat han menar ganon och här har du:

Ganon

Du blir tvungen att använda dig av antingen Biggoron's Sword eller Megaton hammaren.

 

Gör så här:

När Ganon kommer mot Link rullar du helt enkelt mellan benen på honom. När du kommer upp bakom honom så ska du nita hans svans. I vilket fall så trillar han efter ett tag ihop och elden som omger Link upphör. Men bara för en kort stund så du får skynda dig att hämta Master Sword, det enda svärdet som kan förgöra Ganon. Fortsätt att göra samma sak som innan, alltså att rulla under honom och nita honom på svansen. Tillslut trillar han ihop en sista gång. Nu hjälper Zelda och The Six Sages dig. Spring fram till hans ansikte och utdela det slutgiltiga hugget. Sen är det bara att luta sig tillbaka och att njuta av slutsekvensen.

Redigerat av bulbasaur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ljög det går inte att skuta han ö ögonen.direckt man hoppar ut till mitten så dyker han ner & då blir man skadad.& man kan f** helle kasta duke nuts elle va de heter på han.den som kan säga hur man ska döda han får 10 poäng.

om du skrivit ganondorf så hade jag inte misstolkat för ganon är sista bossen och inte ganondorf <_< :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med, men kan jag få mina poäng nu?

Var det Ganadorf eller Ganon för om det var Ganadorf så ska Accursed få poäng om det var Ganon ska jag få poäng om jag inte har missförståt det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skrev ju hur man döda ganon men om han skrivit ganondorf så hade jag skrivit det man måste ju skriva så man itne missförstår :P men skit samma skriv om du behöver mer hjälp..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skrev ju hur man döda ganon men om han skrivit ganondorf så hade jag skrivit det man måste ju skriva så man itne missförstår :P men skit samma skriv om du behöver mer hjälp..

Jag var likosm lite förvarnad, för att Red_fox hade skickat ett PM till mig om saken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...