Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 vilken tycker du är svårast att fånga av alla legendariska pokémon. jag tycker registeel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag tycker regirock är svårast att fånga (jag har fångat alla i regitrion) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Latios/Latias är svåra att fånga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Lätt RegiRock Fast Latios/Latias är också svåra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Vet inte.Har inte kommit så långt än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 non av latios/latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Latios/Latias, speciellt utan masterboll det är väll klart att det är svårare utan master ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Latios/Latias tycker jag . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jag tycker Registeel av regitrion (den riktiga ordningen är Ice Rock och sist Steel ((svårast är sist))...) men jag tycker nog Rayquaza är segast! den e ju ända på lv 70 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 håller me´ Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 jag tycker just nu registeel.håller på o fånga han!argh! klara det alldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 heller jag tycker grodon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg