TranceMaster Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Om ni ska köpa ett spel utomlands se till att ni inte har fått en piratkopia. När jag var i Spanien köpte jag The wind waker, det kosta 500 kr men det var inte äkta och jag fick inte byta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Funkade INGENTING på det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jo men sen när man klarat ungefär halva (tror jag)spelet stängs allt av och börjar hacka :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 J*vla skit kopier! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jo men sen när man klarat ungefär halva (tror jag)spelet stängs allt av och börjar hacka :ph34r: Tips:Köp Inte utomlands spel.. Om Du ska göra det,Köp I Japan Eller USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag köpte det till mig trodde det skulle bli skitkul men ånej :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Dåligt ... Men nästa spel du köper ska heta Naruto : Gekto Ninjataysen tsu ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Va!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 min pappa har köpt massa gameboy spel te.x metriod zero mission, 4 99 i 1 spel men dem funkar bara att de låg lite dåligt i kartongen de hade ingenstans att ligga i de bara va där och handboken till metroid var sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Tycker ni jag ska köpa spel i Italien? Ska dit den 8 juni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 isåfall måste du pruta myyyyyyyyycket :) om du vill ta risken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Om du ska handla utomlands i Europa så titta efter dem 3 gyllenne bokstäverna. P A L. PAL. Så du måste kolla lite också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg