Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Varför blir vissa disskusioner låsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 För dom bryter mot reglerna. Kolla där uppe på menyn så ser du Regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Notera även paragraferna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Kan man få varningar om man råkar bryta mot en regel som att t.ex skriva 2 inlägg på raken, eller dlir bara diskussionen låst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Tråden blir inte låst , men ifall nån anmäler och du skrivit dubbelinlägg många gånger så kan du få varning , jag är inte HELT säker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Det är för värre regelbrott (Som 2 användare, min kompis rpkade ut för det...) som man blir varnad. Du kan ha 5 varningar men vara medlem ändå (Tror jag, har sett vissa som har det), men efter din 6:e blir man bannad. (Även detta hände min kompis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Vem är din kompis då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 poja_boy tror jag han hette... Han är bannad till år 2076 eller nåt sånt... Klockan 23:00 tror jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 2031 brukar det bli har admin sagt... och han hette poja_2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Var det Poja_2000 som belv det? Han som styrrde SW klubben emd Skywalker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Var det Poja_2000 som belv det? Han som styrrde SW klubben emd Skywalker? Ja, det var det. Jag undrade också, för han hade fem varningar och kunde logga in.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Ok, fast han hade 2 profiler... Aja, tilbaka till ämnet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.