Hoppa till innehåll

Zelda


Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(Rumiko @ 09/05-2004 21:42:18)

jaha, jag trodde du mena att jag skämtade :P

Jag trodde inte du var en han. Är du det? Varför har du en tjej på din avatar i så fall?

Nej jag är ingen han :P därför jag blev osäker men eftersom du citerade mitt så trodde jag du mena mig ändå
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Cider @ 09/05-2004 21:43:36)
(Rumiko @ 09/05-2004 21:42:18)

jaha, jag trodde du mena att jag skämtade :P

Jag trodde inte du var en han. Är du det? Varför har du en tjej på din avatar i så fall?

Nej jag är ingen han :P därför jag blev osäker men eftersom du citerade mitt så trodde jag du mena mig ändå

Eftersom det var riktat till dig när jag citerade dig, så kan jag väl inte ha menat dig när jag skrev "han". Då skulle jag ha skrivit "du". Men skit samma. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rumiko @ 09/05-2004 21:47:58)
(Cider @ 09/05-2004 21:43:36)
(Rumiko @ 09/05-2004 21:42:18)

jaha, jag trodde du mena att jag skämtade :P

Jag trodde inte du var en han. Är du det? Varför har du en tjej på din avatar i så fall?

Nej jag är ingen han :P därför jag blev osäker men eftersom du citerade mitt så trodde jag du mena mig ändå

Eftersom det var riktat till dig när jag citerade dig, så kan jag väl inte ha menat dig när jag skrev "han". Då skulle jag ha skrivit "du". Men skit samma. :D

Jo men, det kunde lika gärna vart så att du skrev till nån annan och citera mitt. men men, nu släpper vi det då :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...