Hoppa till innehåll

Zelda


Rekommendera inlägg

vad gör Zelda ut på ''egentligen'' :huh:

Har du inte fattat det? Var i spelet är du nånstans? Man får ju hela storyn berättad av Dekuträdet, av Zelda och av Deku Tree Sprout. Om du fortfarande är liten, är ditt uppdrag att hitta de tre heliga stenarna innan Ganondorf gör det. Man behöver nämligen stenarna för att komma in i Sacred Realm, där Triforce finns. Om Ganondorf får tag på Triforce tar han makten över hela världen och det är ju inte så bra, eftersom han är ond. Mer vill jag inte berätta, för jag kan förstöra för dig, men om du har blivit stor, kan du skriva det, så berättar jag lite av fortsättningen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

fast du måste ha lite burkar så att du kan ha mycket blå eld!

om du har en flaska så precis när han svingar den för att ta eld så går du in på start (paus) så sätter du ett annat vapen där flaskan va (ett som du inte behöver) så ska du gå tillbaka till spelet igen så har han en flaska där detvapnet som du bytte var( fast om du tar det vapnet som du bytte igen så kommer det dit igen och flaskan försvinner)

 

t,ex om du tar en deku nöt så den blir en flaska så om du råkar / eller tar med mening så för svinner flaskan och deku nöten kommer tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Epona blir stor när du blir vuxen hon finns på Lon Lon Ranch Ingo har tagit över ranchen och döpt om den till Ingo Ranch .

 

Prata med Ingo och betara 10 rupees för att rida spela Epona's song för att kunna få tag i henne rid henne två gånger om du vill sen när du sitter på Epona ska du prata med Ingo så säger han om du vill ta ett Race för 50 rupees vinn då dår utmanar han dig igen då satsar han att om du vinner så får du Epona då ska du försöka vinna Epona sen får du Epona men Ingo låser in dig i ranche bara stick till närmaste stacket och hoppa över med Epona.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha ska ni sluta prata om varjarna nu och svara på min fråga kanske :angry:

 

jag vill veta när hästen blir stor så man kan rida på den! :rolleyes:

När du blir stor blir hästen också stor.

 

 

Och Fierce Diety du glömde säga:

 

När man är liten ska man prata med maloon sen ta fram ocarianan när du står framför henne så lär man sig Eponas song.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha ska ni sluta prata om varjarna nu och svara på min fråga kanske :angry:

 

jag vill veta när hästen blir stor så man kan rida på den! :rolleyes:

vargar? jag minns bara att vi snackade om fiskar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...