s0ftish Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 (redigerat) jag har hittat 5 st triforce chart men ja kan inte hitta dom andra tre.. jag tror att en e i sommar stugan men ja vet inte hur man får den och en e väl på den första ön men ja vet inte heller hur man får den o så e de en till.. vart e den ?? hur får man dom ?? Redigerat 5 Maj 2004 av s0ftish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Vad är WWK? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0ftish Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Zelda: wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Är inte det TWW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0ftish Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 oj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0ftish Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 fattar ingenting där... vet du hur man får dom ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 (redigerat) Nej , jag lånade av min kompis fast han ledsnade på spelet hann fick låna så jag han bara klara 4½ tempel :( Ledsen. Redigerat 5 Maj 2004 av Naruto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0ftish Skrivet 5 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 jag har hittat 5 st triforce chart men ja kan inte hitta dom andra tre.. jag tror att en e i sommar stugan men ja vet inte hur man får den och en e väl på den första ön men ja vet inte heller hur man får den o så e de en till.. vart e den ?? hur får man dom ?? 1: du ska ge fröken på Windfall 20 joy pendats 2: ? 3: det e inte lätt att veta va den e om du inte berättar var dom andra fem va nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 är det en karta som är utanför den listan? typ på en bild bredvid? isf ska du till diamond step island och sedan hitta ghost ship shart då kan du komma in i spökskeppet (endast på natten) månen avslöjar var båten befinner sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg