Mezox Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 (redigerat) tja! jag e ny och undrar vad en avatar är och hur man kommer till affären! En avatar är bilden man har under sitt namn (till vänster om inlägget).Man kommer till affären genom att trycka på Affär längst upp på sidan (en aning åt höger). Blad: gå in i N64 fusk och välj Zelda där finns en lång guide av mig. Redigerat 9 Oktober 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 jag har sett konstiga smilisar som jag inte kan använda i mina inläg Det är bilder från andra sidor. :student: Vill du ha en sådan högerklickar du på bilden/smilesen och väljer "Egenskaper" eller vad det nu heter. Sen kopierar du adressen. Efter det gör du ett nytt inlägg och klickar på IMG. Då kommer en ruta fram där du kan klistrar in adressen. Enkelt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.