Apoca Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 själv tycker jag att det går suveränt, hitils iallfall, har inte förlorat en enda match hitils, bara spelat lika 2 ggr (tror ja) och det är ju bra som tusan, eftersom jag inte tror detta är tur så hoppas jag inte att dom går vidare, utan jag vet att dom kommer gå vidare och vinna i år, känner på mig det... (Peter Forsberg och Nicklas Lidström kommer till ishockey-VM. f4n va dundrande bra, visst, det går bra för sverige utan dom, men MED dom måste det gå lika bra plus det som varit nu!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 själv tycker jag att det går suveränt, hitils iallfall, har inte förlorat en enda match hitils, bara spelat lika 2 ggr (tror ja) och det är ju bra som tusan, eftersom jag inte tror detta är tur så hoppas jag inte att dom går vidare, utan jag vet att dom kommer gå vidare och vinna i år, känner på mig det... (Peter Forsberg och Nicklas Lidström kommer till ishockey-VM. f4n va dundrande bra, visst, det går bra för sverige utan dom, men MED dom måste det gå lika bra plus det som varit nu!) USA i semifinal, ska inte vara några problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 USA i semifinal, ska inte vara några problem.. Nej inte när vi Har Foppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Vi kommer minst till final ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 sverige har inte spelat så imponerande men dom har vunnit många hittils.. såg nån första perioden i sverige-lettland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Den matchen missade jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 3-0 i första perioden till sverige . dom spelade bara ganska bra och Lettland som brukar vara deffensivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Vann sverige ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jepp,med 4-1 ganska säker seger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Yes ! vi är i semi va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 4-1 till sverige....... ska bli spännande att se matchen mot USA, fast lätt blir det nog inte. de e ju ändå semi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 När är matchen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.