Gäst zego Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (Ruffy^ @ 09/05-2004 13:11:39) dom har spelat sämst! VArför är dem i final då..? :huh: <------soumilinen bara tur hyvä soumi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Sverige har fått en bra start i finalen! 3-1 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Nej j*vla skit 4-3 till Kanada :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 5-3 till kanada dom vann. jag visste att sverige skulle förlora när det stod 3-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Sverige var dåliga i slutet av matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Kanada tar det lugnt i början, och sen när det närmar sig slutet så tar de i allt vad de kan. Så var det ju förra året också, men där avgjordes det på Sudden Death. Förresten, tycker inte ni att Niedermayer borde fått matchstraff för tacklingen mot Forsberg? Jag menar hela matchen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Kanada tar det lugnt i början, och sen när det närmar sig slutet så tar de i allt vad de kan. Så var det ju förra året också, men där avgjordes det på Sudden Death. Förresten, tycker inte ni att Niedermayer borde fått matchstraff för tacklingen mot Forsberg? Jag menar hela matchen alltså. Jo det tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 jippi sverige förlora haha! dom spelade sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Niedermayer bord nog fått matck straff men foppa har fått hårdare smällar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Niedermeyers överfall på Foppa är det brutalste i årets VM. :angry: Han bör stängas av från internationellt spel ( landskamper ). :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 nej, så farligt vad det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 nej, så farligt vad det inte! jo...han kan få men för livet stog det i tidnigen :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.